Gotcha ! Welcome to I ♥ Red //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Red //



This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.Can't follow them? click the [x] mark above!

Entry About Stuff Links


No harsh word ! leave me your nice words . Thanks






Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Hosted by Blogger.

Kisah Maggie

Hah .. ape uh ?? xde pape pon .. saje je =)

Harini nak citew pasal maggie ..~

nak ckap red ke ira ?? ira la =) .. Mama ira panggil suruh makan .. tpi mama ira nak makan maggie .. ira x ley makan maggie sbb nk perikse .. tpy .. lapor la !! Pastu mama masakkanlah .. ira rase cam besalah plak nk makan magie ney .. camne ek!! xpe la .. ira habiskan kt sni dulu ... lpas ni ira smbung agi .. babai !! =)



Older Post | Newer Post