Gotcha ! Welcome to I ♥ Red //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Red //



This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.Can't follow them? click the [x] mark above!

Entry About Stuff Links


No harsh word ! leave me your nice words . Thanks






Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Hosted by Blogger.

Maulidur Rasul
Amboi , lamenye x update blog , blog sampai nangis nangis keluar dari lappy XD hehe .. tipu je ,, ade org percaye ke ?? ay0yo ! harini nk citew pasal sambutan Maulidur Rasul kt skola .. tadi , kene pakai baju kurung then tudung skola n kasut sekola =.=' apesal cikgu tu ? nak balas dendam yg dulu kt skola ka?? ayo0yo .. mesti burowk mase kt skola tadi , nmpk org pndang semacam je =.=' malu lerr !! K la , Bye !!!!! =)



Older Post | Newer Post