Gotcha ! Welcome to I ♥ Red //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
I ♥ Red //



This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.Can't follow them? click the [x] mark above!

Entry About Stuff Links


No harsh word ! leave me your nice words . Thanks






Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Hosted by Blogger.

Temuramah !!
Hari ni nak citew psal kawan red yg dari kelas kedua then masuk pertama
Red : apa perasaan awak ??
Dye : sume ade =D
Red : ape yang kelas lame suke buwat ??
Dye : dyeorg suke err.. err ... err ... seni !!
Red : dyeorg gedik tak ??
Dye : bole la .. bole laa ..~
Red : okeh , sampai sini je .. nanti aq tulis entry pasal ni then aq x kasi thu name kau k ?
Dye : jgn bagithu name aq tau !!
Red : ok , terima kasih =)
Dye : sama-sama kasih =D



Older Post | Newer Post